503 517 576
sklep@ladybag.plAdres do zwrotu reklamowanego towaru:
LadyBag.pl
ul. Sadowa 34 B
05-552 Kosów
tel. 503 517 576
Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych
(wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową)
Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres sklepu. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep poinformuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany - w tym wypadku koszty związane z wysyłkami ponosi Sklep. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.
UWAGA: Reklamcji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania różnego, rodzaju plamy oraz przebarwienia)
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji
tel. 503 517 576
sklep@ladybag.pl