KOSZYK JEST
PUSTY

503 517 576

sklep@ladybag.pl

Reklamacje

Adres do zwrotu reklamowanego towaru:

LadyBag.pl

ul. Sadowa 34 B

05-552 Kosów

tel. 503 517 576

 

 

Jesteśmy zobowiązani do dostarczenia towaru fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych i prawnych
(wada fizyczna polega na niezgodności towaru z umową)

Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z podaną przyczyną reklamacji (krótki opis uszkodzeń) na adres sklepu. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.

 

 

O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sklep poinformuje Kupującego w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany - w tym wypadku koszty związane z wysyłkami ponosi Sklep. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru powiększoną o koszty wysyłek. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar jest odsyłany do Reklamującego na jego koszt.

UWAGA: Reklamcji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użytkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania różnego, rodzaju plamy oraz przebarwienia)

W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji

tel. 503 517 576 

sklep@ladybag.pl

 

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl